lautio.blogg.se

Bloggen om mig och mitt mål att älska mig för den jag är.

Vem är jag?

Publicerad 2016-08-07 11:34:51 i Allmänt, Dagbok, Nytt liv, Personligt,

Det är nog den största frågan och även det svåraste svaret.
Jag vet för det första inte hur jag ska formulera frågan och då blir det även svårt att hitta ett svar.
 
Den här bloggen kommer handla mycket om mig själv och min strävan att komma till en punkt i livet där jag kan vara nöjd med mig själv och min kropp.
 
ATT...
# ... våga inse att jag duger som jag är och är det ingen som tycker som jag är det deras förlust. 
 
 
# ... inse att storleken på kläderna inte är den jag helst önskar att den ska vara utan en helt annan. (Kommer skriva mer om det sen)
 
# ... förstå att jag är "sjuk" och alltid kommer få äta medicin för att kunna orka med allting
 
# ... våga ta steget mot ett friskare och relativt hälsosammare liv inte bara för min skull utan även för mina barns.
 

 
// XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela