lautio.blogg.se

Bloggen om mig och mitt mål att älska mig för den jag är.

Det här med att vara trött.

Publicerad 2016-08-11 19:30:22 i Allmänt,

Det är verkligen ett äventyr i sig att skola in barn på förskola. Dom små liven har såpass myrket energi och själv önskar man att man hade en tredjedel av den energin.
En annan är trött som väldigt mycket just nu och skulle gladeligen krypa ner under täcket för natten redan nu.
Men är ensam hemma med barnen och stora tjejen lär jag nog inte få i säng vid den här tiden.
Så det är bara att bita ihop och hålla sig vaken ett par timmar till.
 
I morgon är det första dagen som jag ska lämna S själv på nya dagiset. Han har gått på dagis förut så jag oroar mig inte över rutinerna m.m utan det som kan strula till det är att han inte känner kompisarna, pedagogerna och lokalerna.
Men jag vet att det kommer gå bra samt att jag har möjlighet att komma direkt om det skulle behövas.
 
Nu blir det lugn och ro resten av kvällen och lite chokladpudding på det. 
 
 
// XOXO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela