lautio.blogg.se

Bloggen om mig och mitt mål att älska mig för den jag är.

Det här med att vara ensam hemma.

Publicerad 2016-08-07 14:24:00 i Dagbok,

A tog med sig lilla S ut till garaget för att mecka lite bil.
N har varit uppe i Norrtälje sen torsdag kväll och är nu på väg hem.
Själv sitter jag på baksidan och funderar över vad jag ska hitta på. Känns konstigt att vara hemma själv när man är van vid att jaga barn och säga åt dom när det hittas på bus/hyss eller dom bråkar med varandra.
Har varit hemma tre veckor tillsammans och försökt hitta på sånt man kan göra utan en ekonomi.
Det har blivit bad, pokémon jakt, bus hemma och så har vi varit iväg ett par gånger med mormor.

Snart går vi in på sista veckan innan allt drar igång på riktigt med jobb, skola och dagis.
Men först två dagar där vi vänder på dygnet och sen tre dagars inskolning på nytt dagis för S.

// XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela