lautio.blogg.se

Bloggen om mig och mitt mål att älska mig för den jag är.

Det här med att (nästan) alla bloggar handlar om samma sak.

Publicerad 2016-08-08 11:11:49 i Allmänt,

Varför är det så?
Det är samma sak i (nästan) varje blogg. Det är mode och smink, vad man får och inte får äta, smink hit och smink dit, familjer, barn och prylar, allt från inredning till var man hittar just det plagget.
För att inte tala om alla träningsbloggar. Där man får tips och råd om hur man ska träna, vad man ska träna och äta för att gå ner i vikt, må bra eller bygga muskler.
 
Jag känner att jag vill skapa en blogg där ni läsare väljer vad ni vill läsa om. Eller kanske en blogg där jag kan fundera över varför det är så helt enkelt och sen acceptera det hela.
Det kommer nog helt enkelt bli en lite av en gott och blandat blogg där jag blandar in lite vad jag själv känner för att skriva om.
 
Kanske skriver jag att jag har världens tröttaste son hemma som inte alls är nöjd med varken det ena eller det andra för tillfället.
Eller kanske att jag har en dotter som är ute och leker med sina kompisar efter en långhelg uppe i Norrtälje hos sin faster och sina kusiner.
Vad sägs om att jag skriver om mina bilar som ska fixas i ordning varav den ena ska säljas.
Eller husvagnen vi har men som vi efter prat och diskusioner kommit fram till att vi ska sälja just för att vi inte har varken tiden eller pengarna för att faktiskt spendera tiden där.
 
Som sagt, det finns mycket jag kan skriva om som inte har med den där "det-här-ska-en-blogg-innehålla" att göra.
 
Har man tråkigt en lördag kan man alltid roa sig med att åka och köpa en icke körbar bil och frakta hem själv.
 
// XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela