lautio.blogg.se

Bloggen om mig och mitt mål att älska mig för den jag är.

Det här med att ha inskolning

Publicerad 2016-08-10 16:20:14 i Allmänt,

Idag ringde klockan redan klockan 7. Fast kom ändå inte upp förrän närmare 20 över.
Skönt att dra sig och bara njuta lite mer i värmen.
Sen upp och fixa frukost till mig och barnen. Vi är morgonsega hela bunten, men det gick ju bra ändå.
Hämtade bilen strax innan halv nio för att jag var för lat för att gå till dagis och skola.
 
Inskolning klockan 9 vilket var inga problem alls. S har ju gått på dagis förut och tror inte rutinerna är så annorlunda mot vad han är van vid.
Det är ju lokalerna, pedagogerna och dom andra barnen som är annat.
Men jag oroar mig inte ett dugg över allting utan vet att det kommer fungera utan problem allting.
 
bild lånad från google.se
 
Nu sitter vi uppe hos mamma för middag. Pizza blir det. Helt okey mat på en onsdag.
 
// XOXO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela