lautio.blogg.se

Bloggen om mig och mitt mål att älska mig för den jag är.

Det här med att ha en blåsdag

Publicerad 2016-08-09 09:33:45 i Allmänt,

Det blåser ute. En hel del faktiskt. Vart tog sommaren och värmen vägen egentligen? Grått och trist är det ute också.
Får se vad dagen har att erbjuda, sista dagen hemma innan allt återgår till normalt igen.
Ska iallafall försöka ta mig upp till tvättstugan och boka en tid tills ikväll. Tvättmaskinen hemma har sagt upp sig och barnen behöver ha mer kläder tills i morgon. Skulle behöva tvätta arbetskläderna tills måndag.
Får se om A får tid över till att skruva lite på maskinen ikväll. Men det är en massa annat som måste fixas. Ghaaaa, varför har inte dagarna fler timmar för?
 
Nu in och se om man kan hitta ett sovrum så man kan få in dotterns säng där. Fast motivationen är så låg att vette tusan om det blir av. 
 
 
 
// XOXO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela